ghc w ac (ppc/alpha)

Pią, 26 Lis 2004, 18:01:55 CET

On Thursday 25 of November 2004 13:50, The Undefined wrote:
> Hej :)
> Fajnie by bylo miec ghc(a co za tym idzie np darcs-a) w ac jeszcze.
> Architektury: i586,i686: dzialaja jako native, byly bootstrapowane przez
> kogos(?) w nescie.
Ano były. Męczyłem też averne o to w AC i AFAIK przebudował ghc częściowo
używając jako bazy paczek nestowych.

> Teraz dorobilem:
> - i386/athlon zbootstrapowalem samemu w chroocie
> - amd64/sparc zbootstrapowalem z debiana jako unregistered(sparc
>   teoretycznie moze dzialac jako registered, mi sie jednak nie udalo...
>   skompilowac sie skompilowal, ale proba kolejnej samokompilacji
>   konczyla sie segfaultem)
Super.

> wyniki sa na ftp://ftp.pld-linux.org/people/undefine/ghc
havner, możesz doinstalować na builderach to?

> Czy lepiej sobie sprawe olac i zrobic exclusivearch? ;)
Exlusive się daje jak program na danej arch nie działa bo nie może, a nie bo
są bugi.

--
Arkadiusz Miśkiewicz                    PLD/Linux Team
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/  http://ftp.pld-linux.org/