ghc w ac (ppc/alpha)

The Undefined undefine w aramin.net
Pią, 26 Lis 2004, 19:46:31 CET

On Fri, Nov 26, 2004 at 06:37:32PM +0100, havner wrote:

> Moge, ale poczekam jeszcze na ppc. Undefine juz dostal wjazd.
do ppc??
nic nie wiem...
odnosnie alphy.. probuje i probuje, ale mi nie wychodzi ;)
Przy "crosskompilacji"
(http://www.haskell.org/ghc/docs/latest/html/building/sec-porting-ghc.html)
utykam przy probie skompilowania na hoscie kompilatora stage1, ktory juz
probuje byc kompilowany za pomoca alphowego kompilatora i wywala sie na
parametrach dla niego(-mieee), a po usunieciu ich na brakach jakis
symboli... Podobnie przy probie przeniesienia "na zywca" prekompilatow
hc z skompilowanego z minimalna optymalizacja ghc.
Przy portowaniu z debiana z koleji zdaza mu sie zajac "dosyc" duzo ram i
wywalic... powtarzalne na roznych plikach, przy obu wersjach z debiana..
i wogole.
Ogolnie nic wiecej bez jakiejs pomocy nie jestem w stanie wymyslec :/
Zwlaszcza ze za chwile wyjezdzam na weekend do rodzinki, wroce cos kolo
poniedzialku...

niby tak, tylko ze tutaj raczej innego wyboru nie widze. A przynajmniej
ja nic nie jestem w stanie zrobic :/
A lepiej chyba miec pakiety na niepelnej liscie arch niz nie miec ich
wcale?

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała