ghc w ac (ppc/alpha)

havner havner w smtp.kamp.pl
Pią, 26 Lis 2004, 23:20:54 CET

On Fri, Nov 26, 2004 at 11:09:03PM +0100, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> IMO to pomyłka.

Imo nie, EA nie jest rzecza definitywna, ze jak raz sie ustali to musi
byc tak do konca.

> To jest wyłącznie Twój problem, który nas nie interesuje. Podaj jakieś
> argumenty za swoją interpretacją ExclusiveArch bo obecnie jest ich zero
> (stwierdzenie ,,TAK'' argumentem nie jest).

Argument masz ponizej.

> Byłem pewien, że to ma być na head. Na ac-branch sobie może być - to Twoja
> działka.

Wydaje mi sie, ze juz Ci to tlumaczylem. dopoki nie ma ac-branch to 90%
HEAD to _JEST_ AC.

> Może wyniknąć, że piszesz prawdę albo kompletne bzdury.

A jaka mamy gwarancje ze z ghc jest inaczej?

> Pierwsze co to by wypadało się dowiedzieć dlaczego nie działa. Wyskakiwanie z
> tego typu pomysłami bez uzasadnienia to pomyłka. Skądś w końcu są paczki dla
> Debiana (a cudów nie ma).

Zbudowanie != dziala poprawnie. A jak dziala to wez od nich patche i
zrob zamiast marudzic bez sensu, jak zwykles robic.

> Dla mnie znaczenie ExclusiveArch jest zupełnie inne niż dla undefine/havnera.
>
> IMO limitowanie przez EA powinno dotyczyć programów które:
> - nie działają na danej arch i nigdy na niej nie działały (np. binarki x86)
> - program nie działa na arch innych niż xyz oraz maintainerzy nie wspierają na
> tych innych arch

A imo powinno dotyczyc programow ktore u _nas_, w _PLD_ nie sa
supportowane na dana arch.

> Hm, ile to już razy z glibcem były problemy, a to na alphie, a to na sparcu?
> We dwóch proponujecie ładować ExclusiveArch w takich przypadkach.

No tak, bo ghc jest pakietem niezbednym do dzialania dystrubucji...
Glibce dzialaly, problemy mogly byc, przejsciowe. ghc sie undefine nie
udalo zrobic, nie supportujemy tego _na razie_

> ExclusiveArch jest sygnałem: tak ma być, ten program z tą arch nie
> współpracuje, to nie jest błąd. Kto się w takiej sytuacji weźmie za
> poprawianie? Widzę te tłumy chętnych...

No wlasnie, nie ma tlumow, a jak ktos sie znajdzie, to przynajmniej
bedzie mial info, ze nie supportujemy tej paczki na danej arch.

> [22:50]* havner to much beer....
> hm, mamy wyjaśnienie?

Czego niby mamy wyjasnienie? Tego, ze mam problemy zoladkowe: na pewno,
skoncz dorabiac jakies wyssane z palca bajeczki.

--
Regards    Havner                      {jid,mail}:havner(at)pld-linux.org
PLD developer && PLD 2.0 release manager         http://www.pld-linux.org