ghc w ac (ppc/alpha)

havner havner w smtp.kamp.pl
Pią, 26 Lis 2004, 23:54:15 CET

On Fri, Nov 26, 2004 at 11:43:17PM +0100, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Wypadało by być konsekwentnym (czy to wcześniej, czy z nowym pomysłem). Czyli
> podsumowując - od dziś używany EA jak coś się nie buduje gdzie przyczyna
> złego działania, nie działanie czy poprawka jest nieznana bądź nietrywialna?
> [1]

Nie jest to nowosc, tego typu praktyki juz byly stosowane, nie przeze
mnie. Wtedy nie miales nic przeciwko.

> Napisze to jaśniej - jeśli taka zmiana miała by być wprowadzona to poprzedzić
> ją należało by stworzeniem ac-brancha.  Zależnie od [1].

Nie wypowiadam sie w tej chwili jako RM, tylko developer. Po co mialbym
robic AC-branch skoro uwazam ze powinno byc EA? Nie tylko w AC, ogolnie.

> Taką samą jak mamy, że jest tak samo (+ to, że w innych distro mają, a więc
> większą).

Nie jestesmy innym distro. U nas nie dziala. Dopoki sie tego nie odpali
nie ma pewnosci.

> Sęk w tym, że działa. Chwila z google bądź ftp jak wiesz gdzie szukać.

Wiec moze pomoz undefine zeby u nas zadzialalo zamiast ciagle narzekac.
Czy moze tez nie masz czasu?

> Lubisz atakować takimi tekstami nie mając w rękawie nic sensownego. Dla
> formalności - z pół roku temu robiłem bootstrapy ghc dla PLD, potem Averne
> bootstrapował na builderach z moich - nie wiem niestety gdzie się te paczki
> podziały. Pewnie ktoś je usunał.

Jesli to miala byc aluzja to nie, nie usuwalem tego. Doskonale pamietam,
jak averne sie s tym meczyl. Mozliwe, ze po prostu tego nie skonczyl.

> Może teraz Ty ruszysz tyłek? (choć pewnie
> nawał pracy wynikający z bycia RM i inne obowiązki na to nie pozwalają).

Odezwal sie ten co nie mial czasu wykonac cvs request'a bo ktos
literowke popelnil. Skoncz juz pierdolic, albo zacznij byc konsekwenty w
rzeczach ktorych wymagasz od innych w stosunku do siebie.

> Więc mamy różne zdania.

Nie po raz pierwszy.

> Ważność pakietu nie jest dla mnie wyznacznikiem w tej kwestii. glibca też
> można nie supportować ,,na razie'' za pomocą EA.

Nowej wersji tak, (moze niekoniecznie za pomoca EA, ale tak) bo jest
dzialajaca na ftp. ghc skonczonego jeszcze u nas nie bylo.

> ... i że nie musi się tą arch martwić robiąc np. ewentualny update. Taką drogą
> nie będzie nigdy poprawy.

To juz jest w kwesti developera. Jesli komus nie jest to potrzebne to
nie zrobi. Przynajmniej niech bedzie jasne co dziala a co nie.

> Chyba EOT, moje argumenty są znane.

Raz sie z Toba zgodze.

--
Regards    Havner                      {jid,mail}:havner(at)pld-linux.org
PLD developer && PLD 2.0 release manager         http://www.pld-linux.org