xfce4

Paweł Żurowski pzurowski w pld-linux.org
Pon, 29 Lis 2004, 23:23:40 CET

Dnia 29-11-2004, pon o godzinie 22:01 +0100, havner napisał(a):

> Nie wiem jak dziala Xvnc, z tego powyzej wyraznie wygladalo, ze brakuje
> mu praw (euid=0). Normalny Xserver musi byc uruchamiany z prawwami
> root'a.

Problem jest w tym, ze Xvnc'owy Xserver wstaje (dostaje ldane szare tlo
z duzym iksem jako kursorem). Sesja twm dziala -- przez jego menu
spokojnie odpalam xterma.
[nowosc] Natomiast jak w owym (twma) menu daje mu exit, to jest taki sam
efekt jak przy odpaleniu samej sesji xfce4 [/nowosc], tzn. "ladne szare
tlo z duzym iksem jako kursorem" i bez zadnego menu...

(havner, jak bedziesz mial czas, moge Ci to pokazac we czwartek)

pozdrawiam
-pawel

--
Pawel Zurowski