poppasd [bylo: [SPEC] squirrelmail-plugin-change_pass]

Marcin Sztolcman msztolcman w post.pl
Wto, 30 Lis 2004, 12:37:52 CET

Witaj Michal Kochanowicz. Napisales do mnie dnia 2004-11-30 12:17 takie
oto slowa:

> Napisz *dokładnie* jak to robisz, bo ja nic takiego nie mogę odtworzyć.

# netstat -ltpe | grep popp
tcp 0 0 *:poppassd *:* LISTEN root 818183 26973/xinetd

# passwd mysz
New UNIX password: (asd)
BAD PASSWORD: it's WAY too short
Retype new UNIX password: (asd)
passwd: hasło zostało zmienione

[w nawiasach wstawilem to haslo ktore zapodalem userowi mysz]

# telnet localhost 106
Trying 127.0.0.1.106...
Connected to localhost.
Escape character is '^]'.
200 green poppassd v1.0 hello, who are you?
user mysz
200 your password please.
pass qwerty
200 your new password please.
newpass qazxsw
100 BAD PASSWORD: is too simple
200 Password changed, thank-you.

500 Quit required.
Connection closed by foreign host.

#

tu akurat robilem z roota, ale imo nie powinno to miec znaczenia. jako
user, z innego hosta, jest tak samo.

# rpm -q poppassd_pam
poppassd_pam-1.0-1

	MySZ