[SPEC] squirrelmail-plugin-change_pass

Wto, 30 Lis 2004, 13:46:48 CET

Michal Kochanowicz wrote:

> Nie znając prawa nie wiem od czego zależy posiadanie lub nie praw
> autorskich. Nie wiem też co może wylądować w repozytorium PLD.

Zatem prosze, sadze ze nie tylko we wlasnym imieniu, nie podsylaj nam
materialow, odnosnie ktorych sprawy praw autorskich nie wyjasnisz.

Jesli ty, lub inny wlasciciel praw autorskich, nie oswiadczy, ze zgadza sie
na dystrybucje tych materialow na licencji GPL, umieszczanie ich w repo nie
ma sensu.

  phone (48)(58) 347 14 61