poppasd [bylo: [SPEC] squirrelmail-plugin-change_pass]

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Wto, 30 Lis 2004, 21:34:43 CET

On Tue, 30 Nov 2004, Marcin Sztolcman wrote:
> podepne sie tutaj:

> co jest z poppassd ? zainstalowalem i przetestowalem, no i jest
> beznadziejnie. wystarczy olaczyc sie z hostem, zapodac poprawny login,
> _jakiekolwiek_ haslo jako stare haslo usera (tj. dotychczasowe), i
> jakies nowe haslo, zeby to haslo zostalo zmienione. i od tego momentu
> obowiazuje stare. czy ja czegos nie wiem, czy tez poppassd jest uwalone

coś pochrzaniłeś. Znaczy się IMO pochrzaniłeś polejność.

A dostęp do poppassd się baaaardzo mocno ogranicza. I go pilnuje bo to
newralgiczna usługa...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
then Linux is Dolby Pro-Logic Surround Sound with Bass Boost