[SPEC] squirrelmail-plugin-change_pass

The Undefined undefine w aramin.net
Wto, 30 Lis 2004, 23:55:39 CET

On Tue, Nov 30, 2004 at 06:47:34PM +0100, Michal Kochanowicz wrote:

> Tak.

> Oczywiście. a) czy kiedykolwiek było inaczej, b) takie jest założenie
> PLD, c) czy byłby sens podsyłać go w przeciwnym wypadku?
zalozenie bylo tez takie ze kazdy robi co moze, oraz osoby ktore
moga maja rw i same wrzucaja.
Skoro Ty uporczywie odmawiasz samodzielnego wrzucania poprawek, mimo iz
masz taka techniczna mozliwosc jedynym wyjasnieniem jest to ze nie masz
takiej mozliwosci "prawnej"....
Ale skoro jest inaczej i robisz to jedynie z czystej zlosliwosci... oby
tak bylo...

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała