Openoffice z Head - błąd budowania (zmiana nazwy biblioteki)

Andrzej Zawadzki zawadaa w wp.pl
Pią, 1 Paź 2004, 14:12:45 CEST

Przemysław Białek wrote:

> Mam athlona

Też

> , wiec ostatni ooo na ftp to wersja 1.1.2-2, gdzie mi się
> polskie znaczki nie chciały drukować, ale spadmin AFAIR działał.
> Wczoraj, przy wersji z HEAD w ps'ie były ładne krzaczki, więc skoro z
> spadminem w 1.1.2-3 też są kłopoty, to nie będę zmieniał.

[zawada w azawadzki .ooo-1.1]$ rpm -qa openoffice*
openoffice-libs-kde-1.1.2-4
openoffice-1.1.2-4
openoffice-libs-1.1.2-4
openoffice-i18n-pl-kde-1.1.2-4

Działa spadmin. Własny budulec - był wystawiony, czytaj users :-P

--
Andrzej Zawadzki