SPECS: xmms-skins2.spec - Obsoletes: xmms-skin - R: xmms, P: xmms-...

Adam Nowotny domelu w toster.org
Nie, 3 Paź 2004, 12:34:31 CEST

Dnia niedziela 03 październik 2004 12:07, Bartosz Taudul napisał:

> Dlaczego dodatkowe skórki mają mi wywalać skórki dostarczane przez
> xmms-a?

nie wywali, bo %package skins w xmms.spec nie ma provides: xmms-skin

obsoletes jest z powodu zbiorczego pakietu ze skinami w xmms-skins2.spec i
subpaczek - one sie wykluczaja wzajmenie

--
domelu