ACK z X-ami

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Nie, 3 Paź 2004, 14:30:25 CEST

Dnia 02-10-2004, sob o godzinie 17:29 +0200, The Undefined napisał(a):
> Mam problemy z konfiguracja XFree86 z myszka.
> W logach dostaje:
> Oct  2 17:58:13 pldmachine kernel: atkbd.c: Spurious ACK on isa0060/serio0. Some program, like XFree86, might be trying access hardware directly.
> Oct  2 18:01:14 pldmachine kernel: atkbd.c: Spurious ACK on isa0060/serio0. Some program, like XFree86, might be trying access hardware directly.
>
> myszka, zarowno ustawiona jako
> Auto/Serial/Mouse/SysMouse/MouseSystems... podczas poruszania powoduje
> skoki o mniej wiecej 1/4 ekranu w roznych kierunkach.
> Pod gpm-em dziala prawidlowo.
> [...]

mialem tak dzis :)

problemem bylo chyba to ze:

Wystartowalem system z mysza USB i mialem zaladowany modul usbmouse.
Potem wylaczylem mysz z usb i podlaczylem psowa.
Zaladowalem modul psmouse i myszka zaczela dzialac ale skaala dziwnie.
po wywaleniu usbmouse z /etc/modules, dopisaniu psmouse do tegoż i
restarcie wszystko jest ok.

TiweK