crosssparc-gcc.spec

Krzysztof Taraszka dzimi w pld-linux.org
Pon, 4 Paź 2004, 20:42:07 CEST

Dnia poniedziałek, 4 października 2004 18:24, Paweł Sikora napisał:

> aktualnie na head juest juz dzialajace 3.4.2.

ok, swoja droga dziwne, bo dodalem taki sam wpis stripujacy i u mnie nie
dzialalo, ok, mniejsza z tym, wazne ze na HEAD dziala.

--
Krzysztof Taraszka                                   (dzimi w pld-linux.org)
http://cyborg.kernel.pl/~dzimi/