Zepsuty LyX

Tomasz Wittner Tomasz.Wittner w xl.wp.pl
Wto, 5 Paź 2004, 19:34:23 CEST

On Mon 4. of October 2004 06:20, Cezar Cichocki wrote:
> VTAM!
>
> Po ostatnich zmianach (ankry rel. 4 rebuild with aiksaurus 1.2.1)
> LyX wywala się na pysk przy sprawdzaniu pisowni dużych dokumentów
> aspellem. Objaw jest nastepujący:
>
> lyx: modules/speller/default/suggest.cpp:519: void
> <unnamed>::Working::add_nearmiss(__gnu_cxx::__normal_iterator<const
> aspeller::Dict* const*, std::vector<const aspeller::Dict*,
> std::allocator<const aspeller::Dict*> > >, const aspeller::WordEntry&,
> const char*, int, int, bool): Warunek zapewnienia `w.word_size ==
> strlen(w.word)' nie został spełniony.
> [...]
Skoro nikt, nic [1] ... stawiałbym na aspella (bo go nie lubię [2] ;), że jego
nowsza wersja, która weszła do Ac, coś tutaj psuje. Może ze starszą wersją
będzie działało dobrze?
[1] jestem teraz offline i nic nie jestem wstanie robić.
[2] a to z powodu "The vendor has reportedly been notified without response."
http://securitytracker.com/alerts/2004/Jun/1010435.html
--
Tomasz Wittner