[AC] apache-2.0.52-5

Lukasz Marciniak lukasz w ibi.pl
Wto, 5 Paź 2004, 22:56:35 CEST

dee wrote:

> Jesteś pewien, że upgrade ubił Ci wszystkie procesy httpd? U mnie
> niestety sam tego nie zrobił u musiałem mu dopomóc przez killall
> Poza tym działa dobrze..

To już standard. Niestety killall nie pomaga.
Apache niby chidzi, ale keżde wejście na stronę powoduje powyższy wpis w
logach, niezależnie czy plik na stronie isniej, czy nie. Sam apache
dalej chodzi, ubija tylko dziecko.
Probowałem downgrade na 2.0.52-4, który znalazłem na ac-test, ale jest
to samo. Poprzednio miałem 2.0.51-2 i wszystko było ok.

--
Pozdrawiam,
Łukasz Marciniak