[patch] kasablanca.spec

Pawel Koska pawel w artfan.net
Śro, 6 Paź 2004, 00:36:47 CEST

Witajcie

Dzisiaj zauwazylem ze w cvs mamy stara kasablance.
Postanowilem wiec naprawic ta sytuacje, czy mi sie udalo nie wiem, jednak
podsylam wam mojego pierwszego patcha.

Prosil bym o _dokladne_ sprawdzenie tego patcha, bo nie urywam moga byc bledy.

W sumie to ja za duzo nie zmienilem, ale wydaje mi sie ze te zmiany
wystarczaja.
Aha, pakiet mi sie zbudowal i nawet dziala, wiec chyba nie jest tak
tragicznie.

Jeszcze jedna uwaga na koniec:
Nie bylem pewien czy
Version:       0.4.0.1
Release:       1
Ale chyba tak. Myslalem ze wersja to 0.4.0 a release 1, ale tak jak jest teraz
jest chyba dobrze.

Tak wiec jeszcze raz prosze o sprawdzenie i o ew. opieprzenie mnie ze cos zle
zrobilem.

Pozdrawiam
Pawel