[AC] apache-2.0.52-5

Śro, 6 Paź 2004, 16:05:41 CEST

Krystian T wrote:

> ZTCP kiedyś (za czasów RA) w każdym katalogu z pakietami był katalog OLD...
> Wiem, wiem - mało miejsca na ftp, ale IMO nie był to zły pomysł.

De facto wymagaloby to zwiekszania ilosci miejsca na ftp o 100% zajetosci
dystrybucji, a nawet wiecej, jesli chcemy trzymac po kilka wersji.
Chyba, ze znasz jakies AI, co zrobi selekcje (to trzymamy, tamtego nie
warto...). A:

# du -s dists/2.0/
45497636        dists/2.0

Wiem, "dyski sa tanie", zasponsorujesz?