[AC] /dev/discs - i złe uprawnienia

Marcin Krzyzanowski krzak w hakore.com
Śro, 6 Paź 2004, 16:30:55 CEST

Użytkownik Jakub Bogusz napisał:

>                                                            ^^^^^^^^^^^^

>   ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ ?

wlasnie mi k3b nie znalazł napędu przez to, no i nautilus tam lubi
zajrzeć, to na biurku mi wystarczy zeby sie wkurzać.

> W ogóle istnienie tego katalogu w płaskim dev nie bardzo ma sens.
> Zwłaszcza, że devfs jest obsolete.

nie uzywam devfs, uzywam nodemalnego /dev

>         ^^^^^^^ to już nie prościej roota używać? prawa w systemie prawie te same.

to jakie ma prawa ma ten user to moja sprawa, i przy mniejszych polowa
rzeczy nie działa, wiec po co sie ograniczać na desktopie ? .Mimo tak
duzych praw nie jest w stanie dobrac sie do /dev/discs.

--
Marcin Krzyżanowski