SOURCES: pcmcia-cs-amd64.patch - updated

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Śro, 6 Paź 2004, 18:27:00 CEST

On Wed, Oct 06, 2004 at 06:01:51PM +0200, havner wrote:

> Czy to pytanie retoryczne?

Nie. Nie miałem okazji sprawdzić, a mam wątpliwości.

> Ja nie wiem. 64bitowy kod moze sie linkowac z
> 32bitowa biblioteka?

Nie wiem co na to linker, ale działać potem nie będzie.

> Chyba nie, wiec kolejnosc -L imo nie ma znaczenia

o ile biblioteka o danej nazwie jest tylko w jednym miejscu...

> (zakladajac, ze linker potrafi troche "myslec" i bedzie szukal 64bit.

i właśnie co do tego mam wątpliwości.
Problemu nie ma, dopóki ktoś nie zainstaluje dwóch wersji bibliotek.