aMule-update.

Pawel "shogun" Serej shogun w pstryk.net
Czw, 7 Paź 2004, 20:28:23 CEST

Dnia czwartek, 7 października 2004 18:34, napisałeś:

> Bez znaczenia, lub jak kto woli, to nie jest błąd.

> Ok, a przetestowałeś aMule jako takie?
Chyba sie pospieszylem z tym "wsztsko dziala".
1) ./builder aMule.spec nie wyrzuca u mnie bledow ale pojawia mi sie okno bez
zadnej grafiki - to chyba wina braku gtk+2-devel.
potem doisntalowalem gtk, ale nie pomoglo.
2) rpmbuild -ba aMule.spec (i gtk+2 i cryptopp zaznaczone jako komentarz)
blad w `struct _GtkWidget' ale juz po odkomentowaniu gtk+2 nie ma tego bledu
ale jakos u mnie nie moze ruszyc bez tej drugiej zaleznosci.
Jak ktos moze napisalby speca do cryptopp to chyba daloby rade.
Jak ktos ma jeszcze tak jak ja samo puste okienko i napis aMule i uda mu sie
ten problem rozwiazac to czekam na maila.
--
Pozdrawiam Shogun
#GG: 1664795