SPECS (LINUX_2_6_8): kernel.spec - seems that it has to be done th...

Krzysztof Taraszka dzimi w pld-linux.org
Pią, 8 Paź 2004, 01:06:27 CEST

Dnia czwartek, 7 października 2004 14:12, Jakub Bogusz napisał:

> Swoją drogą to jednak by się przydało EXTRAVERSION używać, bo teraz nie
> można mieć zainstalowanych dwóch różnych releasów albo odmian (up/smp)
> tej samej wersji jądra.
> Wymaga to pewnego podrasowania makr rpmowych, w przypadku 2.4.x chyba
> udało mi się opanować sytuację (~3 tygodnie temu, więc już nie bardzo

czyli ? bedzie: %name-%version-%extraversion-%release ? rpm tak potrafi ?
nie znam na rpmie, chociaz swego czasu pamietam, ze było cieżko z rpmem w Ra
ze schematem nazwa-wersja-extrawersja-release, bo brał extrawersje za release
a na kolejnym myslniku i wartoscią za sypał błędem;
lub EXTRAVERSION wejdzie w skład %version (rozumiem ze %version bedzie
"inteligentym makro" ? bedzie szukać w Makefile wpisu EXTRAVERSION ?)

> pamiętam), z 2.6.x może być trochę więcej zabawy ze względu na vermagic.

ee, co to vermagic ? cos z kernela czy rpma ? (nie chce mi sie sprawdzać,
strzelam kernel ?)

--
Krzysztof Taraszka                                   (dzimi w pld-linux.org)
http://cyborg.kernel.pl/~dzimi/