zaleznosci...

The Undefined undefine w aramin.net
Pią, 8 Paź 2004, 11:46:39 CEST

On Fri, Oct 08, 2004 at 11:14:16AM +0200, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
> OK ale ja tam nie widziałem takiej zależności w screenie. Było w logrotate
> bodaj.
ano...
a po co logrotate? ;)

> Developerów PLD == nasz wybór.
czyli konkretnie kogo? wszystkich? niektorych? wiekszosci?

> Nic się nie zmieniło. Obecny cron wysyła maile - zmień defaultową konfigurację
> by crony (wszystkie) maili nie słały i możesz usunąć R (zamiast bezcelowego
> marudzenia).
ale.. na co komu cron w chroocie? ;)
na co komu logrotate?

> Domyślna konfiguracja _wymaga_ mingetty.
konfiguracje ktora mozna _zmienic_

> Dodaj, wtedy temat może powrócić.
nie znam svna ;)

> CDG nie jest od trzymania za rączkę każdego komu coś się nie widzi.
ok. czyli nie masz nic przeciwko wywalaniu zbednych R. nie mam wiecej
pytan :)

> Zrób spójnie żeby crony maili nie słały i zależność można usunąć - proste?
ziew. nie potrzebuje crona. Nie potrzebuje tez logrotate.

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała