SPECS: wesnoth.spec - trying to update to 0.8.5, NFY - waiting for...

Piotr Koczur snurf w sgw.art.pl
Pią, 8 Paź 2004, 15:33:51 CEST

Witam,

> W takim razie to problemy ze sprzętem.

Do tej pory nie mialem zadnych tego typu objawow :(

> Albo jądrem (dużo mniej prawdopodobne).

Zrobilem update do tego 2.6.8-3.2 z ready, bo poprzedni
jakimis oopsami mnie gnebil (uspokoil sie po upgrade). Teraz
sprawdzilem na czystych zrodelkach. Raz sie sypnal, pozniej
znow make i przeszlo dalej... by znow sie wywalic. Bede patrzyl
w sprzecik czy wszystko ok, niemniej jednak prosil bym kogos
o sprawdzenie, czy to u mnie tylko takie dolegliwosci sa.
A jesli wsio ok, to prosze dac rel na 1 i na builderki i ftp, bo brat
mnie o tego wesnotha gwalci ;).

pozdrawiam,
Piotrek

PS: w koncu sie zmielil, wysypujac sie ze 3 razy :(