pld-cvs-commit Digest, Vol 5, Issue 141

Paweł Sikora pluto w pld-linux.org
Pią, 8 Paź 2004, 15:53:18 CEST

On Friday 08 of October 2004 15:29, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Sugerujesz, ze nie bedzie problemow z laczeniem *.o skompilowanych natywnym
> 3.3.4 i skrosnym 3.4.2 ?

w skrócie: 3.4 vs 3.3:
- inne ABI biblioteki standardowej c++.
- inne ABI na sparc32 (pkt F i H @ http://gcc.gnu.org/gcc-3.4/sparc-abi.html)
  (portu sparc64/mips nie mamy więc to pomijam).

ja nie widzę problemów w linkowaniu obiektów (poza w.w. oczywiście), a Ty?

--
/* Copyright (C) 2003, SCO, Inc. This is valuable Intellectual Property. */

                           #define say(x) lie(x)