[AC] apache-2.0.52-5

Michal Chruszcz troll w pld-linux.org
Sob, 9 Paź 2004, 13:37:18 CEST

It seems like on Saturday 09 of October 2004 13:29, Jakub Piotr Cłapa typed:

> Nie mam php i teżsię sypie na serwowaniu statycznych HTMLi... :)

Możliwe. Ale ten konkretny przypadek jest spowodowany przez zlinkowanie się
nowej wersji apache'a z apr-1.0 i jednoczesnym posiadaniu PHP zlinkowanego
z apr-0.9.x.
-=- Michal Chruszcz -=- Seen at http://prox.pl/~troll/gallery.php -=-
To follow the path: look to the master, follow the master,
     walk with the master, see through the master, become the master.