POWITANIE

Piotr Szymanski djurban w pld-dc.org
Nie, 10 Paź 2004, 00:35:17 CEST

Hi,
The Undefined (Sunday 10 of October 2004 00:23):
> Teraz dołączyłeś do tego eksluzywnego grona które nie wnosi nic
> merytorycznego, a jedynie zwykły-niezwykły natłok bez-informacji :-D
JA uwazam, ze to jest takie mile i kulturalne, przychodze do nieznanej grupy z
ktora chce pracowac wiec sie przedstawaim, zeby mnie znali. To taki stary
zwyczaj, dzis wlasciwie ludzie sie nie przedstawiaja, bo czlowiek jako
jednostka nikogo nie obchodzi i bardziej sie liczy to co ten czlowiek moze
dla kogos zrobic.
--
Piotr Szymanski
djurban w pld-linux.org