[OT] Re: POWITANIE

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Nie, 10 Paź 2004, 13:10:51 CEST

On Sun, Oct 10, 2004 at 12:23:54PM +0200, jaca wrote:
> Jeżeli pomyliłem listę to najmocniej przepraszam i się wypisuję -
> proszę tylko o info czy tak czy nie.

Pomyliłeś / nie pomyliłeś. Chodzi o to, że zrobiłeś coś, co jeśli mnie
mój Alzheimer nie okłamuje uświadczyłem na tej liście po raz pierwszy od
momentu zapisania się (od ok. 2 lat) - przywitanie. Smutna prawda
jest taka, że mało kogo obchodzi, że pojawił się ktoś nowy. Po prostu
człowiek się zapisuje na listę i wysyła mail z pytaniem, które chciał
zadać. Tak to działa na znakomitej większości list.

   PLD Linux developer   | Everybody needs some solid rock, I know I do.