SPECS: plptools.spec - /mnt => /media - valid desktop files -

Paweł Sakowski pawel w sakowski.eu.org
Nie, 10 Paź 2004, 14:39:53 CEST

On Sun, 2004-10-10 at 13:08 +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Trzeba bylo nie wrzucac, lub cofnac samemu. 2 x zglaszalem zastrzezenia: raz
> jeszcze przed twoim commitem, drugi wkrotce po.

Wybaczysz, że nie ściągam poczty non-stop i nie siedzę wpatrzony w
Evolution. Twoje zastrzeżenia dotarły do mnie po commicie (fakt,
pierwszy był _wysłany_ 3 minuty wcześniej). Bajzel w repo zrobiłeś po
niecałych 2 godzinach, nie dając szansy wypowiedzieć się na ten temat.

> Byla dyskusja na ten temat.
> Czyzby od tego czasu cos sie w specyfikacji zmienilo ?
> Byla mowa, ze automatyczne _usuwanie_ czegokolwiek z /media.

Od tego trzeba było zacząć, niestety nie znam na pamięć archiwum
pld-devel.

Linijki %dir /media/psion bronić ze wszystkich sił nie będę. Całej
reszty -r1.19 -- owszem.

> Zalozmy, ze administrator zadecydowal, iz /media/psion jest _plikiem_ z
> informacjami na temat sluzbowych psow... ;P

Słaba argumentacja. FHS nie mówi, że admin decyduje o zawartości /media
(w przeciwieństwie do np. /srv). Podobnie można uzasadniać, że admin w
katalogu /usr/bin/python może chcieć trzymać zoofilskie pornole.

Przy okazji, przejrzywszy lokalne archiwum pld-devel-{pl,en} (które
sięga czasów sprzed wprowadzenia /media w FHS) nie znalazłem dyskusji na
którą się powołujesz. Możesz zarzucić jakimś linkiem?

| Paweł Sakowski <pawel w sakowski.eu.org>            Never trust a man  |
|                            who can count up to 1023 on his fingers.  |