qmailadmin.patch i vpopmail.patch

Pawel "shogun" Serej shogun w pstryk.net
Nie, 10 Paź 2004, 20:51:32 CEST

Podsylam dwa patche uatkualniajace te dwa spece.
W przypadku drugiego jednak, trzeba jeszcze dododac bardzo wazny patch:
http://sourceforge.net/tracker/index.php?func=detail&aid=1033801&group_id=85937&atid=577800
niestety nie wiem, jak to zrobic bo patche sa na oddzielnym serwerze wiec nie
wiem jak ustawic Source0, zeby sciagalo patcha. Jak, ktos wie jak to zrobic
to bardzo prosze niech doda tego patcha.
--
Pozdrawiam Shogun
#GG: 1664795