SPECS: plptools.spec - /mnt => /media - valid desktop files -

Krystian T tomczyk w op.onet.pl
Nie, 10 Paź 2004, 21:44:55 CEST

Dnia 10-10-2004, nie o godzinie 13:08 +0200, Andrzej Krzysztofowicz
napisał(a):

> Byla dyskusja na ten temat.
> Czyzby od tego czasu cos sie w specyfikacji zmienilo ?
> Byla mowa, ze automatyczne _usuwanie_ czegokolwiek z /media.
> Jak tez domyslne ustawienia pakietow nie moga kolidowac z czymkolwiek
> umieszczonym w /media przez administratora.
>
> Zalozmy, ze administrator zadecydowal, iz /media/psion jest _plikiem_ z
> informacjami na temat sluzbowych psow... ;P
> Albo jest to katalog z jakakolwiek zawartoscia wymagajaca uprawnien
> %attr(3771,admin,admin) ...
>
> Ergo: nie moze nalezec do pakietu; moze byc co najwyzej tworzony w
> [...]
Ja tam nie znam założeń FHS, ale
[tom w tom tom]$ rpm -qf /media/cdrom /media/floppy
FHS-2.3-7
FHS-2.3-7
czyli jednak należy do jakiegoś pakietu (co prawda bardzo podstawowego),
ale mogę np chcieć używać ich do przechowywania obrazów cdromów i
dyskietek :)
Tłumaczenie, że administrator może to lub tamto IMHO zalatuje paranoją.
--
Pozdrawiam
Krystian T

        "errare humanum est..."