[Ra] SpamAssassin-2.64

Grzegorz Żebrowski lists w x-tech.one.pl
Pon, 11 Paź 2004, 00:05:51 CEST

On Sunday 10 of October 2004 23:46, Jarosław Kamper wrote:

> [...]
>
> Co masz na myśli?
tu wg dokumentacji sposobow jest kilka, ja uzywam identd i --auth-ident w
spamd, ale to dlatego ze uzywam tego na roznych maszynach.
tzn spamd na jednej i spamc na kilku

> No uczę go z usera (innego niż nobody) - ma swoje pliki w:
> [jack w pldmachine .spamassassin]$ ls
> bayes_seen  bayes_toks
Uczysz go poprzez sa-learn ale spamd jak dostaje maila to powinien wiedziec
skad ma brac swoje configi, a u ciebie mysli ze kazdy mail jest dla nobody.
Generalnie to juz procmail powinien dzialac z prawami usera dla ktorego jest
obrabiany mail. Jakiego MTA uzywasz ?

> Czyli np.? Co byśmy mogli popsuć w defaultowej konfiguracji?
-x -H /tmp

--
Grzegorz Żebrowski
xavier [] x-tech.one.pl