gst-editor

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Pon, 11 Paź 2004, 09:46:11 CEST

Dnia 11-10-2004, pon o godzinie 09:37 +0200, Krzysztof Królikowski
napisał(a):
> Hej.
>
> Jak wiadomo, gst-editor wykłada się na patchu uzupełniającym
> pliki .desktop. Zauważyłem pewne różnice, a mianowicie...

Ja nie wiem bo się nie interesowałem :)

> -----[gst-editor-desktop.patch]-------
>  [Desktop Entry]
>  Name=GStreamer Pipeline Editor
>  Name[no]=GStreamer Struktur Redigerer
> +Name[pl]=Edytor Strumieni Medialnych
> -----[gst-editor-desktop.patch]--------
>
> -----[gst-editor.desktop]--------------
> _Name=GStreamer Pipeline Editor

[...]
> Jak to naprawić? Czy zamiast Name[pl] można dać _Name[pl]?

Sprawia wrażenie jakby był niepotrzebny, ale o ile mnie pamięć nie myli
to gstreamer-editro nie ma polskiego tłumaczenia. Więc by temu zaradzić
trzeba by dopisać polskie teksty do desktopa, nastepnie wygenerowac
nowego patcha i to wszystko.

Artur

--
Każdy problem ma swoje rozwiązanie,
jeżeli nie ma rozwiązania to nie ma problemu.