OpenOffice się wyp^Wzepsuło :-)

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Wto, 12 Paź 2004, 21:33:25 CEST

On Tue, 12 Oct 2004, Jakub Bogusz wrote:

> Nikt nie broni używania listy betatesters także dla Ac (tylko w tematach
> zaznaczać która linia).
>
> Aha, bugs nie działa, co bardzo dobrze wpływa na wizerunek dystrybucji
> (ten adres jest/był(?) w każdym pakiecie).

Nie dziala. I jesli ktos tego nie poprawi to nie bedzie dzialac.
Czemu? Bo jak sie go wlaczy to load ep09 zamiast 2-4 jest 10-15,
a czasami skakal i do 40.
I 50 postgresow odpalonych na raz. Podejrzen mam kilka:
- niezabezpieczony przed googlami/szukaczami/robotami itp.
- nieefektywna przy tej ilosci pakietow obsluga bazy
(cos co dzialalo sprawnie na Ra z 6k pakietow moze nie
 dawac sobie rady z 6k+1k+9k (ra+updates+ac))
- inne powody, ktorych nie znam.

M.
-| == tel. +48 601 485097 - PLD Team   - marcus w pld-linux.org   == |-