OpenOffice się wyp^Wzepsuło :-)

Piotr Szymanski djurban w pld-dc.org
Wto, 12 Paź 2004, 21:39:25 CEST

Hi,
Cezar Cichocki (Tuesday 12 of October 2004 21:29):
>  Czepiacie się, czy też
> rzeczywiście Piotr to niekumaty narkoman?
Zadna nagonka, z ziolem to dluga historia, baseciq wymyslil jak cos glupiego
palnalem na ircu, ze biore  ziolo od kloczka chyba skoro tak gadam i tak juz
zostalo :) A rola naczelnego flamera mi sie nawet podoba bo moge pisac co
chce i nikt sie nie przyczepi ze glupoty proponuje wprowadzic, bo nikt nie
traktuje mnie powaznie (dzieki czemu mija 48h na sprzeciw i moge wprowadzic).
--
Piotr Szymanski
djurban w pld-linux.org