vnc [było: Re: OpenOffice się wyp^Wzepsuło :-)]

The Undefined undefine w aramin.net
Wto, 12 Paź 2004, 21:53:48 CEST

On Tue, Oct 12, 2004 at 09:45:26PM +0200, Bartosz Taudul wrote:
> Może bywają. Ja się od serwera czcionek trzymam z daleka i mi vnc
> działa. Ale też raczej type1 nie używam.
bingo :)
jakiś czas temu jak były Type1 dostępne vnc się wywalało przy starcie...
nawiasem mówiac - używa ktoś może tightvnc z windowmakerem?
u mnie na ra powoduje segfault windowmakera...

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała