OpenOffice się wyp^Wzepsuło :-)

Marek Ciesielski marekc w klub.chip.pl
Wto, 12 Paź 2004, 22:28:05 CEST

On Tue, 12 Oct 2004 21:30:45 +0200, you wrote:

[...]

>WWW z możliwością sterowania przez pocztę?
>Czyste WWW mnie zniechęca, z logowaniem itp. przeszkadzajkami (m.in.
>dlatego bugs obsługiwałem rzadko i hurtem po kilka-kilkanaście zgłoszeń).

>Żeby dla odmiany tam zostały olane ;>

Proponuje rozpatrzyć przejście na na jakiś bardziej cywilizowany BTS -
ja osobiście proponuje:

- flyspray (ma np. powiadamianie na jabbera - i chociaż nie udało mi
się go zmusić do pracy z postgresem, to pewnie z mysql działa OK)

- mantis :)

Jest jeszcze kwestia "gdzie to ma działać", bo ep09 z tym swoim
przedpotopowym RA i nowoczesnym postgresem linii 6.x to imho szkoda
zachodu ;) - i RMF się pewnie ucieszy jak to u niego nie będzie już
banglało...

pozdrawiam,
--
				Marek Ciesielski

  |\/ | |     marekc(at)klub.chip.pl; PLD Team