OpenOffice się wyp^Wzepsuło :-)

havner havner w smtp.kamp.pl
Śro, 13 Paź 2004, 01:22:18 CEST

On Tue, Oct 12, 2004 at 09:49:11PM +0200, Piotr Szymanski wrote:
> [...]
> Cezar Cichocki (Tuesday 12 of October 2004 21:24):
> Ale podaj przyklad konkretny i wtedy bedzie mozna bic okreslona grupe
> developerow (np. gnomowcow). Co do niedopracowania, coz KDE w ac jest sprawne
> poza wywalajacym sie kmailem (ktory reportowal arekm) i Openoffice (co moglo
> byc spowodowane fastmallokiem usunietym w 3.3.0-9 a u RMF ktory narzekal
> tygodniami bylo spowodowane bledem RM Ac, ktory nie przebudowal stylu po
> upgradzie kdelibs), wreszcie niektore rzecyz moga dotyczyc bledow w samym
> pakiecie a nie w dystrybucji (vide to co pisales z OO, nie dzialalo w 1.1.2 a

Pierniczysz pan. OOo sie w ogole wywala na baghirze. Po przebudowaniu
jest dokladnie to samo. Tu jest wlasnie sytuacja ktora wspominasz
powyzej, blad w programie (baghira). A co do hipotetycznej sytuacji.
Poinformowales mnie kiedys, ze po zmianie kdelibs trzeba przebudowac
style? Nie, skad moglem wiedziec ze w ogole taka operacja moze byc
konieczna? Nie znam kde internals na tyle co Ty.

> Ja nie pale ziola, piwo lubie, ale ziolo jest bardziej marketingowo korzystne.

Tyśkie.... :-)

--
Regards    Havner                      {jid,mail}:havner(at)pld-linux.org
PLD developer && PLD 2.0 release manager         http://www.pld-linux.org