OpenOffice się wyp^Wzepsuło :-)

havner havner w smtp.kamp.pl
Śro, 13 Paź 2004, 01:30:38 CEST

On Tue, Oct 12, 2004 at 08:46:31PM +0200, Mariusz Mazur wrote:

> Zrobię interfejs www (backend w postaci skryptów ftpowych już jest, tylko go
> szlifuję), gdzie deweloperzy będą odfajkowywali pakiety, które mają trafić do
> głównego drzewka (interfejs ich opluje, jeśli paczki nie będą spełniały
> zależności).
>
> Dodanie do tego interfejsu dla testerów, gdzie będzie można odfajkowywać
> paczki jako 'zepsute, nie przenosić', bądź w ogóle wymagać określonej ilości
> pozytywnych ocen danego pakietu, żeby go móc przenieść, nie będzie specjalnie
> problematyczne.

> [...]

Szkoda, ze w ac tego nie bylo. Obawiam sie jednak, ze caly ten feedback
moze miec tylko jeden negatywny skutek, opozni proces developingu, bo
moze byc za malo testerow, zeby dalo sie na wszystko glosowac. Daj moze
jeszcze ludzio z zewnatrz mozliwosc glosowania (nie definitywnego,
bardziej opiniowania, czy cos w ten desen)

--
Regards    Havner                      {jid,mail}:havner(at)pld-linux.org
PLD developer && PLD 2.0 release manager         http://www.pld-linux.org