OpenOffice się wyp^Wzepsuło :-)

havner havner w smtp.kamp.pl
Śro, 13 Paź 2004, 01:38:54 CEST

On Tue, Oct 12, 2004 at 10:28:05PM +0200, Marek Ciesielski wrote:
> On Tue, 12 Oct 2004 21:30:45 +0200, you wrote:
>
> [...]
>
> Proponuje rozpatrzyć przejście na na jakiś bardziej cywilizowany BTS -
> ja osobiście proponuje:
>
> - flyspray (ma np. powiadamianie na jabbera - i chociaż nie udało mi
> się go zmusić do pracy z postgresem, to pewnie z mysql działa OK)
>
> - mantis :)

Ja bym sie bardzo ucieszyl majac sprawny system zglaszania bledow (z
jabberem to juz by byla bajka). Hostingu jednak na razie nie mam jak
zapewnic (moze sie to zmieni w najblizszym czasie, moze...)

--
Regards    Havner                      {jid,mail}:havner(at)pld-linux.org
PLD developer && PLD 2.0 release manager         http://www.pld-linux.org