OpenOffice się wyp^Wzepsuło :-)

havner havner w smtp.kamp.pl
Śro, 13 Paź 2004, 01:50:20 CEST

On Tue, Oct 12, 2004 at 09:50:51PM +0200, The Undefined wrote:
> Jakość tego co jest używane.
> Nie powiesz mi że można narzekać na pakiety których używa więcej ludzi,
> które są kluczowe dla dystrybucji? ;) (no.. oprócz jajka 2.6...)
> Natomiast odnośnie gierek, małych pakiecików... Lepsze są jeżeli chociaż
> cokolwiek w nich działa. A mając do wyboru pakiet działający np
> częsciowo, zgłaszający w jakiś tam sytuacjach jakieś błędy.. a brak
> pakietu.. lepsze jest chyba to pierwsze? ;)

Mowiac w kategoriach jakosci nie do konca sie zgodze (zalezy oczywiscie
co nie dziala, bo kilka komunikatow w tle to nie problem). Jak ktos sie
natknie na cos niedopracowanego (mimo, ze nie krytycznego) to potem sa
komentarze co do jakosci, a tak to: czego oczy nie widza, tego duszy nie
zal.

> a kto je testuje? ;)
> oraz.. co jest testowane? Jeżeli jakaś podstawowa funkcjonalność (TM), w
> pld także jest pełno testerów. Może nie w obecnej sytuacji, przed
> wydaniem, ale.. po wydaniu i zaklepaniu wersji 2.0 napewno całość
> zostanie gruntowanie przetestowana z usuniętą większością błędów...

No ja mam taka nadzieje ;-) Freeze juz niedlugo...

> Ale - jak chcecie testować jakieś drobne programiki które zostały
> wrzucone bo akurat ktoś miał widzimisię że tego da się do czegoś tam
> użyć? A potem zarzucił, bo stwierdził że coś innego się lepiej nadaje?
> ;)
> Rozwiązaniem byłoby niewrzucanie czegoś takiego wogóle do zasobów,
> ale... To chyba nie jest najlepsze wyjście...

Cos ala RH + contrib? Byla kiedys dyskusja o tym na irc. Osobiscie
srednio mi sie to podoba.

> i teraz zła wiadomość.. betatesters jest odrobinkę niewygodne..
> Nawet przy znikomej ilości paczek jaka jest w pld, ciągle są problemu by
> niektóre rzeczy zrobić.. Ot, chociażby php ;)
> wersja 4.3 działa jak najbardziej, ale...

Sprawdziles shared.patch? Prosilem z tydzien temu...

Ja tez chce pluszowego pingwina :-))

--
Regards    Havner                      {jid,mail}:havner(at)pld-linux.org
PLD developer && PLD 2.0 release manager         http://www.pld-linux.org