OpenOffice się wyp^Wzepsuło :-)

havner havner w smtp.kamp.pl
Śro, 13 Paź 2004, 02:43:14 CEST

On Wed, Oct 13, 2004 at 02:15:57AM +0200, The Undefined wrote:
> patrzac jak typowy użytkownik - może tak ;)
> Jak dla mnie jednak - wolę miec choćby połowicznie sprawny pakiet, który
> mogę zacząć psuć niż brak pakietu.. który musiałbym tworzyć od nowa ;)
> Oczywiście to pod warunkiem że ten połowicznie zrobiony nie jest
> idiotycznie rozklepany i nie trzeba zachowywać żadnych backward
> compability ;)

Patrzac z naszego punktu widzenia masz racje. Ale jesli mam wypuscic cos
za co mi wszystko beda sie probowali zanierac ZU, to wole by takich
rzeczy nie bylo. My zawsze sobie mozemy zbudowac z cvs.

> kiedy? :)
> mam nadzieję że uprzedzisz przed tym jakiś tydzień? ;)
> Zdążę popsuć do tego czasu R-a? ;)

Nie wiem kiedy, Jak co wiem, ze nie dziala bedzie dzialalo (lub nie jest
skonczone, wlaczajac kernel) to od tego momentu tydzien pozniej freeze.
Poinformuje w kazdym razie. Instalator jest zdaje sie w wiekszosci
skonczony, wiec po freeze zaraz bedzie rc.

> mi też... wolę jak wszystko jest w jednym miejscu i do tego spójne,
> czyli powiązane zależnościami z resztą pakietów. A nie sytuacja że w
> main jest R w wersji 2.0.0, a w contrib rkward w wersji która wymaga R-a
> 1.9 ;)

Nic dodac, nic ujac.

> nie. no time.. a dzisiaj się dowiedziałem że zawaliłem angielski :(
> pozatym - tutaj jest mowa o ra ;)

Co nie znaczy, ze nie moge sie przypomniec :-). Sprawdz to prosze, bo
conflicts na php5<=>php4 srednio mi lezy jako rozwiazanie problemu.

--
Regards    Havner                      {jid,mail}:havner(at)pld-linux.org
PLD developer && PLD 2.0 release manager         http://www.pld-linux.org