OpenOffice się wyp^Wzepsuło :-)

The Undefined undefine w aramin.net
Śro, 13 Paź 2004, 03:19:07 CEST

On Wed, Oct 13, 2004 at 02:43:14AM +0200, havner wrote:

> Patrzac z naszego punktu widzenia masz racje. Ale jesli mam wypuscic cos
> za co mi wszystko beda sie probowali zanierac ZU, to wole by takich
> rzeczy nie bylo. My zawsze sobie mozemy zbudowac z cvs.
nie zawsze...
pozatym - często połowiczne rozwiązanie jest wystarczajace...
ot tak jak z tym php4/php5. Jak dla mnie wystarczy że będzie php4-ka
nawet z conflicts.. ale żeby była dostępna.
a że zwykły luser będzie sobie marudził że nie może mieć obu...
&>/dev/null ;)

> Nie wiem kiedy, Jak co wiem, ze nie dziala bedzie dzialalo (lub nie jest
> skonczone, wlaczajac kernel) to od tego momentu tydzien pozniej freeze.
> Poinformuje w kazdym razie. Instalator jest zdaje sie w wiekszosci
> skonczony, wiec po freeze zaraz bedzie rc.
ok, super...
jak da radę ja się postaram jeszcze przecisnąć nowego R-a...

> Nic dodac, nic ujac.
(nad rkwardem pracują.. ;)

> Co nie znaczy, ze nie moge sie przypomniec :-). Sprawdz to prosze, bo
> conflicts na php5<=>php4 srednio mi lezy jako rozwiazanie problemu.
maruda.. ;)
ale ok:
1. instalacja apache i php5 z ftp - działa
2. instalacja php4-ki (z patchem shared) - nie działa
3. instalacja php4-ki (bez patcha shared) - nie działa
4. usunięcie php5-ki - działa
5. instalacja php5 z wylaczonym patchem shared - nie działa

nawiasem mówiąc w apache ma zwalone conflicts... bo nie pozwala bez
nodeps zainstalować 4.3.x

ja się na php nie znam ;) ani na grzebaniu w shared i takich tam..
Do kiedy proponujesz zrobic deadline czekania aż ktoś(TM) naprawi? ;)
Nie chciałbym aby przez brak naprawy przez ktosia do AC nie weszło php4.
I jak mówię wolę by było dostępne php4 konfliktujące z php5, niż gdyby
php4 wogóle miało nie być...

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała