OpenOffice się wyp^Wzepsuło :-)

havner havner w smtp.kamp.pl
Śro, 13 Paź 2004, 03:44:58 CEST

On Wed, Oct 13, 2004 at 03:19:07AM +0200, The Undefined wrote:

> maruda.. ;)
> ale ok:
> 1. instalacja apache i php5 z ftp - działa
> 2. instalacja php4-ki (z patchem shared) - nie działa
> 3. instalacja php4-ki (bez patcha shared) - nie działa
> 4. usunięcie php5-ki - działa
> 5. instalacja php5 z wylaczonym patchem shared - nie działa

Nie rozumiem pkt 5. Ty wywaliles shared z php5? Z tego co zrozumialem
chodzilo o ten patch w php4.

> nawiasem mówiąc w apache ma zwalone conflicts... bo nie pozwala bez
> nodeps zainstalować 4.3.x
>
> ja się na php nie znam ;) ani na grzebaniu w shared i takich tam..
> Do kiedy proponujesz zrobic deadline czekania aż ktoś(TM) naprawi? ;)
> Nie chciałbym aby przez brak naprawy przez ktosia do AC nie weszło php4.
> I jak mówię wolę by było dostępne php4 konfliktujące z php5, niż gdyby
> php4 wogóle miało nie być...

Nie martw sie. Generalnie mozesz isc na jakiegos brancha i zaczac robic
conflicty (tylko zrob cos z tym apache by nie bylo potrzebne to nodeps).
Jak nikt nie zrobi to sie po prostu zmerguje i koniec.

--
Regards    Havner                      {jid,mail}:havner(at)pld-linux.org
PLD developer && PLD 2.0 release manager         http://www.pld-linux.org