OpenOffice się wyp^Wzepsuło :-)

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Śro, 13 Paź 2004, 12:13:32 CEST

On środa 13 październik 2004 09:22, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> I zobaczysz jaki bedzie bajzel z niespelnionymi zaleznosciami,
> niedzialajacymi pakietami i niewykonalnymi upgrejdami, jak niektorych
> czolowych deweloperow do tego dopuscisz.
>
> Chyba, ze najpierw chcesz kontrole tego zautomatyzowac. Powodzenia.

Z nowymi funkcjami poldka jest możliwość automatycznego sprawdzania, czy dany
pakiet po przeniesieniu będzie psuł zależności. Plan jest taki, żeby do
odfajkowania danego pakietu jako 'do głównego drzewka przenieść' wymagana
była weryfikacja (automatyczna) poldkowa zależności. Jeśli te spełnione nie
zostaną to deweloper zostanie opluty (tzn. międzymordzie www mu odmówi
oznaczenia pakietu jako nadającego się do przeniesienia), a pakiet zostanie
oznaczony jako 'nie przenosić' i będzie siedział w test, póki piekło nie
zamarznie (bądź jakiś deweloper nie ruszy dupy i nie spełni wszystkich
zależności).
Tyle jeśli chodzi o zależności. Odnośnie samego działania pakietów, to już
gdzieś tu wspominałem o tym, żeby wplątać w to jakiś testerów, co powinno
mieć dodatni wpływ na jakość.