OpenOffice się wyp^Wzepsuło :-)

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Śro, 13 Paź 2004, 18:47:04 CEST

Marcin KrĂłl wrote:

> Podzielam tu to o czym wspomnial Undefined, zazwyczaj developer nie jest
> w stanie/nie ma czasu/nie che mu sie (niepotrzebne skreslic) sprawdzic w
> pelni funkcjonalnosci pakietu. Jezeli to co dany developer potrzebuje
> lub to co sprawdzil w danym pakiecie dziala poprawnie, leci commit i do
> pieca. Gorzej jezeli commit leci bez sprawdzenia. Ale w koncu od czegos
> mamy test/ready. IMHO pakiety, wszystkie, powinny leciec do test,
> zwlasza te nie sprawdzone przez nikogo. Gdy ktos reczy, ze dany pakiet
> dziala mu poprawnie, wedruje do ready, a jezeli po jakims czasie,
> [...]

Ja. Dolicz jeszcze do tego własne kompilaty z CVSu i NEST (poki żył).
Ac nie da sie (na razie) uzywac nie zagladajac do ready, a nigdy nie
bedzie sie dalo miec bleeding-edge, nie zagladajac do test, wiec
potencjalnych developerow jest IMHO duzo. Brak jest raczej koordynacji i
fakt, Ĺźe nikomu sie nie chce zglaszac (to nie takie proste, zeby
wyizolowac problem i wydobyc jakies sensowne informacje o nim).

--
z wyrazami szacunku,
Jakub Piotr Cłapa