poldek -> segv

Paweł A. Gajda mis w k2.net.pl
Śro, 13 Paź 2004, 19:53:53 CEST

Wednesday 13/10/2004 10:37:59, Michał Łukaszek:

> Potwierdzam, u mnie to samo.

Jeżeli odgadłem przyczynę, to poniższa łata pomoże:

http://cvs.pld.org.pl/installer/poldek/contrib/patch-spool/Attic/poldek-log.patch?rev=1.1.2.1

Jeżeli nie pomoże, to spróbuj odpalić go przez ElectricFence
($ ef poldek -s ...  -- tylko daj mu mały indeks bo zje cały RAM), albo
valgrinda ($ valgrind --tool=memcheck poldek -s ...) i podrzuć backtrace.

> BTW, mały feature-request: możnaby do poldka przy okazji dorobić opcję --hold
> dla trybu interaktywnego? Wtedy dałoby się zrobić np. upgrade * --hold k*

Może przy okazji, teraz chcę ustabilizować poldka2.

> W tej chwili trzeba się bawić ze zmianą poldek.conf.

Przy okazji natrafiłem na kolejny błąd/feature, --hold nie
unieważniał pozycji wpisanych w plik konfiguracyjny. Poprawione,
ale tylko na HEAD, gałęzi 0.18.x nie będę już rozwijał.