setup w R-*

The Undefined undefine w aramin.net
Śro, 13 Paź 2004, 21:13:08 CEST

On Wed, Oct 13, 2004 at 07:15:32PM +0200, Jakub Bogusz wrote:
> %setup -q -n %{modulename} -c
>
> to -n jest potrzebne?
> -c zwykle powoduje, że nazwa katalogu nie ma znaczenia.
> Chyba że coś z R wymaga, bieżący katalog miał konkretną nazwę?
nawiasem mowiac.. mam ciagle troszke watpliwosci odnosnie "porzadnego"
zrobienia R-a.
Ot:
- wykrywanie zależności. W DESCRIPTION zazwyczaj są podane, mój skrypcik
  to przerabia... ale.. nie zawsze są one dostępne.
  Za to.. po zbudowaniu w NAMESPACE są dostępne wszystkie eksportowane i
  importowane funkcje. Może by to jakoś wykorzystać tak by zależności
  Requires i Provides generowały się podczas budowania? Tylko - jest
  gdzieś jakiś zrozumiały przykład do tego?
- do tej pory było tak że cały moduł jako katalog był importowany. I
  aktualnie w moim skrypciku też tak jest... Tylko że.. jest to niezbyt
  eleganckie. Bo w takim module mogą być:
  - manuale w man - z rozszerzeniem .Rd (nie mam zielonego pojecia gdzie
    by to przenieść - do 3-ki?
  - biblioteki binarne w libs
  - dokumentacja w latex/html
  Pozatym.. jak to zrobić automatycznie? Jakiś %find_R_modules? ;)

Im dalej w las tym więcej drzew :/

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała