SPECS: MathReader.spec - fix build when mr is not installed - add ...

The Undefined undefine w aramin.net
Czw, 14 Paź 2004, 17:53:34 CEST

On Thu, Oct 14, 2004 at 03:06:47PM +0200, Artur Frysiak wrote:

> Że niby co znim nie tak?
usun linie z size, i zrob ./builder -5 MathReader.spec
u mnie:
- zrobil pierwsze poprawnie
- dla drugiego source wpisal size z 1-ego i zaproponowal uruchomienie
  builder -U albo -5

nie chcialo mi sie debuggowac wiec wpisalem "recznie"

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała