enlightenment, up do 0.16.7.1

Przemysław Iskra sparky w servek.sparky.homelinux.org
Pią, 15 Paź 2004, 03:36:44 CEST

Wreszcie mi się zerało na pisanie tego,
zresztą najodpowiedniejszy moment bo bez poprawionego vfmg
to ten enlightenment niezbyt dobrze działał.

ok, parę wyjaśnień:

 # TODO:
-#      - fix attempts to use bogus path (differentiate absolute and
relative
-#        pathnames)
	^ długo i pieczołowicie to sprawdzałem i problemów nie widzę

 #      - fix applnk submenu handling (for Ra)
	^ eee, to to nie wiem, komuś musiało by się stracznie nudzić
	  żeby na przykład dodać tę funkcionalność do vfmg
-#      - use the translated (locale dependent) script menu generating
(???)
	^ vfmg się tym ładnie zajmuje

- Patche
%{name}-config-path.patch
	rozwiązane w innym stylu
	źródła w edirconf
	am w ac_am_fixes
%{name}-makefile_fix.patch
	bezużyteszny zmieniał plik .in
	wrzucone do ac_am_fixes
%{name}-use_sys_snprintf.patch
	niepotrzebny, tam teraz jest
	#define Esnprintf snprintf
%{name}-locale_names.patch
	w ac_am_fixes

+ Źródła
%{name}-winter.etheme.i18n
	systemowe (a nie wewnętrzne ttf) literki
%{name}-e_gen_menu
	scrypt do generowania menu wywołujący vfmg
%{name}-e_check_menu
	scrypt wywołujący e_gen_menu jeśli się zniemiło
	kodowanie lub pliki .desktop

+ Patche
%{name}-edirconf.patch
	funkcja EDirConf w stylu jak EDirRoot
%{name}-no_eng_config.patch
	naprawia menu pod trzecim klawiszem myszy
%{name}-check_menus.patch
	patch na źródła wywołujący e_check_menu
	przy restarcie enlightenment'a

%{name}-xsession.desktop - literówka

UTF-8 dalej nie działa (tylko w tytułach okien)
jakby podwójnie przekodowuje, nie wiem jak naprawić bo nie wiem co
dokładnie to powoduje

w razie pytań pytać :D
w przypadku braku zaztrzeżeń proszę o dodanie

--
 ____ Przemysław Iskra  -  Sparky{PI] _   ___   _   _  "Teraz bóg   -Ka
/____)  ___   ___   _ _  ||          |   | _ \ | |   | kocha Niemców  z