Apache - spostrzeżenie

Mateusz Kamiński matipl w ds.pg.gda.pl
Pią, 15 Paź 2004, 22:25:28 CEST

Witam,
nie bawiłem się jeszcze w paczkowanie i pisanie speców, więc napiszę, żeby
ktoś to poprawił...

Od niepamiętnych czasów apache2 w PLD gdy np. stronki nie ma, lub brak
dostępu wyskakuje w przeglądarce:
[an error occurred while processing this directive] Nie masz prawa dostępu
do żądanego katalogu. W katalogu nie ma indeksu lub katalog jest
zabezpieczony przed odczytem. [an error occurred while processing this
directive]

Nudziłem się i szukałem o co chodzi, znalazłem. W pliku 10_httpd.conf,
segment: <Directory "/home/services/httpd/error/">.
Zamiast Options IncludesNoExec, powinno być Options Includes ...
Po zmianie wyświetla pięknie ( z drobną poprawką pliku include/top.html ,
ponieważ używam wstawek PHP w plikach .html, a w top.html jest wstawka
<?xml ...?> i próbuje intepretować jako kod PHP )

--
Mateusz 'matipl' Kamiński